6 Temmuz 2007 Cuma

KAYIP

KAYIP

Ne zaman karar verdin
Bu ellerden çekip gitmeye
Kızgınlık, Vazgeçmişlik niye
Bu kaçış kimden, Nefretin kime
Nereye kayboldun söyle nereye
Hangi taşın altına saklandın
Kimden korkuyorsun söyle
Bak açtık kollarımızı, Sevgiyle
Hazırız kucaklamaya seni
Gel artık, Gel bize

Şimdi kim bilir nerelerdesin
Hangi yabancı ellerde
Kim bilir kimlerlesin
Açmısın, Açık tamısın söyle
Yoksa kara zindanlarda
Prangalarda mısın?
Bir çıkılmaz kuyuda
Dönülmez akşamlarda
Karanlık yollarda mısın?
Yolunu bulamıyor musun yoksa
Senle giden göçmen kuşlar döndüler bak yuvalarına
Sen dönmedin hala
Hadi Çıkta gel, Gel artık gel yuvana

Hangi dinsizin takıldın peşine
Hangi bacısı kılıklı çeldi aklını
Hangi kancık düşürdü seni oltasına
Ne vaat ettiler sanada
Düşman ettiler seni vatanına
Ocağına
Nasıl geldin Yiğidim bu oyunlara
Söyle nasıl …. Nasıll…
Yoksa yoksa Yanılıyor muyum
Boşuna mı suçluyorum
Boşuna mı serzenişim acaba
Eğer öyleyse çık artık, çık ortaya

Nasıl bıraktın Ananı, Bacını
Boynu bükük bıraktın Babanı, Kandaşını
Kimlere emanet ettin?
Emanet aldığın üç günlük yoldaşını.
Yıllar ne çabuk geçiyor
Zaman hasretliği öldürmüyor
Her geçen zaman yeniden diriliyor

Tam on beş yıl oldu sen gideli
O zamanın doğan Bebeleri
Şimdi oldular birer Liseli
Sen ise hala kayıp bir veli
Aklıma getirmek bile istemiyorum ama
Kimsesizlerin yurdunda
İsimsiz bir çukurda mısın yoksa
Kimler indirdi seni mezarına
Bir avuç suyu kimler serpti toprağına
Bir Fatiha kimler okudu taşına
Ölüm, Ölüm bile döndürmedi seni yuvana

Anamın Kurudu artık göz pınarları
Ağlayamıyor
Babamı sorarsan Saymakta yıldızları
Seninle konuşuyor
Yıldızları sen Sanıyor
Eşin ise terk etti Ocağını
Gitti babasının yanına
Bacımızı ise verdik geçen yıl amca oğluna
Keşke sende olsaydın ya…
Görürdün bacımızı ak duvağıyla.

Ben ise aynı tas aynı kafada
İşimle, eşimle,aşımla bir yuvada
Ama bazen dalıyorum ya taaaa uzaklara
Gözlerim dolsa da
Hep döneceğin günü bekliyorum sabırla

Kardaş kardaşa omuz omuza durmayı
Göksümü gererek düşman çatlatmayı
Çarşıda Volta atmayı
Buda benim Kardaşım diye tanıtmayı
Ne kadar çok isterdim seni kucaklamayı

Ah bir bilsen yüreğimdeki yarayı
Aşıp gelirmisin yüce dağları
Yeter artık dermisin
Bu inadı bırakırmısın
Bir kuşun kanadıyla da olsa
Buradayım diye Haber yollarmısın
YADA ÇIKIP YOLA YOLLANIRMISIN

Mehmet GİRİŞİT
12.06.2007
Gölbaşı/Adıyaman


Hiç yorum yok: