6 Temmuz 2007 Cuma

AŞK

AŞK

Daha ilkokul çağlarımda
Süt kokarken ağzımda
Ya yedi ya sekiz yaşlarımda
Var olmaya çalışırken yaşamda
O zamanlar tanımamıştım ama
Sen çıkmıştın karşıma

Gözüm açılırken buluğ çağımda
Yavaş yavaş girmiştin kanıma
Aklım olmuş bir karış havada
Kanım başlamıştı kaynamaya
Seninle dalmıştım hülyalara
Yeni başlamıştım seni tanımaya

Gelmiştim onaltı Onyedi yaşıma
Alışmıştım artık seninle yaşamaya
Deli taylar gibi sığmıyordum kabıma
Gündüz yaşadıklarımla
Geçiyordu vaktim gece rüyalarımda
Bir parçaydın artık yaşamımda

Kimine acı verirsin kimine verirsin cevher
Yaşam her yaşta seninle güzelmiş meğer
Dünya kurulmuş üstüne konmuş beşer
Adem cennette sensiz çekmiş keder
Susuzluk bir yana sensizlik daha beter
Bunun adı AŞKTIR gücü her şeye yeter

Yunus’u Yaradan için yanıp tutuşturan
Veysel’i kara toprak ile kucaklaştıran
Mecnun’u Leyla için çöllerde dolaştıran
Bülbül’ü gül için figana saldıran
Mehmetçiği Vatan için ölüme koşturan
AŞK değil midir bu hayata anlam katan

03.07.2007
Mehmet GİRİŞİT
Gölbaşı / ADIYAMAN

Hiç yorum yok: