6 Temmuz 2007 Cuma

GİBİSİN

GİBİSİN

Bir özlemsin sen benim için,
Dünyamı aydınlatan Güneş gibisin.
Yaşam kaynağımsın bedenim için,
Hayatıma can veren su gibisin.

Ne kadar acı çektir sende boşuna,
Sensiz bir yaşam haram olsada!
Cehennemde yerim hazırlansa da,
O gözlerinle Cenneti yaşatır gibisin.

Güz yaprağı gibi, döksen de saçlarımı
Geceler boyu akıt sanda, göz yaşlarımı
İşkencelerde azdır sanda, gönül yaramı
Bir tek gülüşünle, merhem olur gibisin

Bir gün gelipte gidersen, başka diyarlara
Hiç bir zaman arayıp sormasan da
Yaşattığın anılar, her zaman yeter bana
Olsan da uzaklarda, yanımda gibisin

Bu sevdanın sonu yok, çok iyi biliyorum
Ben kendi kendime, hayal kuruyorum
Belki bir gün karşılaşırız diye umuyorum
Döneceğin umuduyla, beni avutur gibisin.


01.07.2007
Mehmet GİRİŞİT
Gölbaşı/Adıyaman

Hiç yorum yok: