18 Aralık 2017 Pazartesi

HEM SANA HEM BANA



Hem Sana Hem Bana

Sığmaz oldu sevdamız,  bu dünya’ya
Dar gelir bu aşk,  hem sana, hem bana
Sevdamın adı kara, derdi yara
Dar gelir bu aşk,hem sana, hem bana

Çekilmez oldu gayri, bu çileler
Cümleler ağır, yazılmaz dizeler
Nerede kaldı sevda yüklü sözler
Ar gelir bu aşk, hem sana, hem bana

Uzadıkça uzar, meskendir yollar
Bu gidiş geliş nereye kadar
Gurbet’te Akşam geç olur, ver karar
Zor gelir bu aşk, hem sana, hem bana

Ben yüreğime, vurmuşum kelepçe
Yetsin artık, son bulsun bu işkence
Unuttuk gündüzü, yaşam hep gece
Kör gelir bu aşk, hem sana, hem bana

Mecnun Mehmet, Dağlar taşlar aşkına
Sözüm Kâr etmez oldu, yar aşkına
İmana gel zalim, Allah aşkına
Kor gelir bu aşk, hem sana, hem bana
                               Mehmet GİRİŞİT
                          Gölbaşı/ 14.12.20017

        

Hiç yorum yok: