18 Aralık 2017 Pazartesi

BEN KİMSESİZ BİLE DEĞİLİM


Ben Kimsesiz Bile Değilim



Geçiyor önümden bin bir  suratlar

Kimsesizliklere ağlıyor,  yapay 

Neredeyim, kimleyim belli  değil

Kesin olan şu ki;

Ben bende   bile değilim



Şimdilerde ağır, yorgun  bacaklar

Kafa ayrı,  gövde ayrı, başıboş

Gam  yükü   çekilmez olmuş

Ortada  olan şu ki;

Ben  canlı   bile değilim



Kalem  yazar kağıda, yalan

Sözler kıvrak bir yılan

Geçmiş hala canlı,  doğru olan

Bildiğim tek şey şu ki;

Ben sende bile değilim



Hazin olan, Kasım aynı Kasım

Gazeller   rüzgar da sallanır

Geriye kalan bir avuç  kül

Gerçek olan şu ki;

Ben  ağaç da yaprak  bile değilim



Hüzünler çöker,  geceler isyankar

Bu şehrin aşıkları kimler,  neredeler

Sokaklar yetim,  caddeler  berduş

Doğru olan  şu ki;

Ben kimsesiz bile değilim



                Mehmet GİRİŞİT

            Gölbaşı / 09.11.2015














Hiç yorum yok: