20 Kasım 2007 Salı

HASRET.!

HASRET..!

Kaç zaman oldu saymadım, sen gideli,
Kaç mevsim değişti, dönmedin hale geri,
Ne zaman sevindireceksin, yaralı yüreğimi
Sen gurbet, bense gurbete hasret

Yapa yalnız kalmışım koca şehirde
Halimden anlayacak yok hiç kimse
Dinleyen yok ne kadar söylensem de
Sesim kulağına, ben sana hasret

Uçsuz bucaksız susuz çöllerde
Aşkınla yanan şu kalbimi dinle
Kavuşmak mümkün olmasa bile
Mecnun Leyla ya, ben sana hasret

Yüce dağ başında, karlar altında
Eserken gençlik rüzgarları başımda
Kardelenler donarken, ben yandım aşkınla
Dağlar güneşe, ben sana hasret

Bir bağlama elimde her gece
Seni çalıp söylerim hece hece
Kopar telleri adın dilime değince
Saz mızraba ben sana hasret

Mehmet’im dinmez gözümde yaş
Sen gittin gideli oldum ayyaş
Gel de dindir acılarımı yavaş yavaş
Acılarım sen, ben sana hasret

19.11.2007/ Gölbaşı
Mehmet GİRİŞİT

Hiç yorum yok: