27 Eylül 2007 Perşembe

SİTEM

SİTEM

Beni terk edipte, gittiğin için
Hiç bir zaman etmedim sitem
Yıldız gibi parlayan o gözlerin
Başkasına kaydı diye, etmedim sitem

Tutuyor şimdi ellerini, başka eller
Bensiz sarıyor seni gurbet eller
Senin için Mevla ya açtığım eller
Boşta kaldı diye, etmiyorum sitem

Gururu atıp kenara, dayansaydım kapına
Kaptırmazdım o zaman seni bir başkasına
Yağmura karışan göz yaşlarımı yollarına
Akıtırım ama, yinede etmiyorum sitem

Uzaklarda olsan da, hissederim nefesini
Bülbülleri bile kıskandıran ahenkli sesini
Başkasına vermem asla gönlümdeki kafesini
Kapatırım kapısını, yinede etmem sitem

Bu gönül seni unutur; sanma sakın
Her anımda sen varsın, dön bir bakın
Senden uzakta ölüm bana daha yakın
Azrail im olsan da, yine etmem sitem

Benim sitemim sana değildir, bilesin
Fedakar yüreğim sana köledir, göresin
Mutluluğun daha önemlidir, sevinesin
Karşılık görmediğim aşkıma, etmem sitem


Gölbaşı / 23.09.2007
Mehmet GİRİŞİT

Bu şiirin hikayesi:

Gerçek aşk fedakarlık ister, Eğer sevdiğiniz sizi sevmiyorsa ve siz onu gerçekten çok seviyorsanız onun mutluluğu sizin ona olan sevginizden daha çok önemli olduğunu bilmek ve bildirmek daha yücedir ve aşkların en güzelidir işte o zaman o aşk bir KEREM-ASLI yada LEYLA-MECNUN aşkına yakın olur. Eğer sevilmiyorsan sevdiğinin sevdasına saygı duyacaksın.
mehmet girişit

Hiç yorum yok: